خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

‎تخریب کمپ مهاجرین افغان در اسلام آباد توسط پولیس پاکستان!

‎تخریب کمپ مهاجرین افغان در اسلام آباد توسط پولیس پاکستان!

‎به نقل از رسانه های پاکستانی، مقامات پاکستانی یک کمپ مهاجرین افغان در اسلام آباد را با استفاده از بلدوزرها تخریب کرده اند.

خبرگزاری حاما: ‏به گزارش شبکه خبری جیو نیوز،‎به نقل از رسانه های پاکستانی، مقامات پاکستانی یک کمپ مهاجرین افغان در اسلام آباد را با استفاده از بلدوزرها تخریب کرده اند،  ‏با وجود درخواست‌ها برای لغو تصمیم اخراج مهاجرین، مقامات روز سه شنبه روند بازداشت مهاجرین غیرقانونی در سراسر این کشور را آغاز کردند.

سازمان عفو بین‌الملل دریک اعلامیه از ⁧‫#پاکستان‬⁩ خواسته است تصمیم خود در مورد بازگشت اجباری مهاجرین افغان را فوراً لغو نماید.

‎‏در اعلامیه به نقل از دیپروس موچنا، مدیر ارشد ⁧‫#سازمان‌عفوبین‌الملل‬⁩ آمده است: «سازمان عفو بین‌الملل به جدیت از دولت پاکستان درخواست می‌کند که فوراً تصمیم خود مبنی بر اخراج اجباری پناهجویان ثبت‌نشده افغان را پیش از موعد مقرر لغو کند.

‎‏آقای موچنا افزوده است: «⁧‫#پاکستان‬⁩ باید به تعهدات حقوقی بین‌المللی خود از جمله اصل عدم بازگرداندن و توقف سرکوب و آزار و اذیت ⁧‫#پناهجویان‌افغان‬⁩ در سراسر کشور عمل کند.»

‎‏این در حالی است که سرفراز بوگتی، وزیر داخله حکومت موقت پاکستان روز سه شنبه گفت که حکومت عملیات علیه مهاجرین فاقد مدرک را روز پنجشنبه راه اندازی خواهد کرد.

مهریه فیضی
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.