خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

درخشش خیره کننده رودریگو در غیاب براهیم دیاز!

درخشش خیره کننده رودریگو در غیاب براهیم دیاز!

قطار مصدومیت رئالی ها این بار به ایستگاه براهیم دیاز رسید و باعث تغییر فوری ترکیب اصلی توسط کارلو آنچلوتی در دیدار مقابل کادیز شد.

خبرگزاری حاما: براهیم دیاز که تا روز قبل از دیدار با کادیز جزء نفرات فیکس کارلتو بود، در آخرین تمرین قبل از بازی دچار مصدومیت شد و کارلتو دست به انجام تغییرات فوری در ترکیب تیم زد، زمانی که آنچلوتی تصمیم گرفت تا از رودریگو به عنوان جایگزین دیاز استفاده کند، هیچکس انتظار چنین درخشی از این بازیکن برزیلی نداشت، اما اتفاقات تلخی که در پی حمله های نژادپرستانه بعد از بازی برزیل و آرژانتین و درگیری لفظی رودریگو با لیونل مسی به او وارد شد، انگیزه زیادی برای او ایجاد کرد تا بهترین نمایش خود را در غیاب براهیم دیاز نشان دهد. ناگفته نماند که روحیه رودریگو با مطلع شدن از حضور پدرش در ورزشگاه بخاطر حمایت از او نیز افزایش یافت و قطعا این خبر هم در بازی تماشایی او تاثیر ویژه ای داشت.

براهیم دیاز تا به اینجای فصل عملکرد قابل قبولی داشته هرچند که بازی او در سایه درخشش فوق ستاره انگلیسی، جود بلینگهام کمتر به چشم می آید، اما هنوز تا پایان فصل راه زیادی مانده و اگر مصدومیت دیاز جدی نباشد، همچنان شانس این را دارد که با تلاش مضاعف در تمرینات باز هم خود را به ترکیب اصلی برساند، البته با بازی فوق العاده ای که رودریگو در این دیدار از خود به نمایش گذاشت قطعا باید منتظر تغییر تاکتیک کارلتو باشیم.
در دیدار رئال مادرید مقابل کادیز که با نتیجه 3 بر 0 به نفع کهکشانی ها به پایان رسید، لوکا مودریچ هم اواسط بازی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و نگرانی ها را برای هواداران مادریدی بیشتر کرد.

رئال مادرید در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به خیرونای شگفتی ساز در صدر جول قرار دارد و اگر خیرونا بازی فرداشب خود مقابل اتلتیک بیلبائو را واگذار کند، این صدرنشینی فعلا برای سفیدپوشان مادریدی خواهد بود.

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.