خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

علاقه شیاطین سرخ به هافبک فرانسوی تیم موناکو!

علاقه شیاطین سرخ به هافبک فرانسوی تیم موناکو!

منچستریونایتد در نظر دارد یوسف فوفانا، هافبک فرانسوی موناکو را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری حاما: شایعات در مورد آینده کاسیمیرو در اولدترافورد با توجه به افت فرم او در این فصل به گوش می رسد و فوفانا می تواند جایگزینی بالقوه برای این برزیلی باشد، باشگاه منچستریونایتد در این فصل مانند سال گذشته کاسیمیرو را در ترکیب خود نداشته و این بازیکن ۳۱ ساله مرتبا در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن اریک تن هاگ بوده است. چ

اکنون فابریزیو رومانو در Caught Offside گزارش داد که آینده او در باشگاه در ماه های آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت. این خبرنگار همچنین فاش کرد که شیاطین سرخ به یوسف فوفانا به عنوان یک گزینه مهم در مرکز خط میانی علاقه دارند. گفته می شود که تبم شهر منچستر او را به عنوان یک بازیکن پشتیبان در تابستان امسال قبل از امضای قرارداد با هدف شماره یک خود سوفیان امرابات در نظر گرفته بود. فوفانا در دو فصل اخیر برای موناکو بازیکنی مهم بوده و سال گذشته با عملکرد خود توانست به تیم ملی فرانسه راه پیدا کند.

او در این فصل ۳ پاس گل در لیگ ۱ فرانسه داده که بیشتر از آن چیزی است که در کل فصل گذشته ثبت کرده است، انتقال احتمالی او به منچستریونایتد می تواند به برنامه های آینده باشگاه لیگ برتری در مورد مدیر ورزشی جدید آنها مربوط باشد.

منچستریونایتد در حال حاضر به دنبال چهره جدیدی در پست مدیر ورزشی است و انتظار می رود تغییرات بزرگی در اولدترافورد در بحبوحه سهامدار شدن سر جیم رتکلیف رخ دهد، گفته می شود که قهرمان ۲۰ دوره لیگ انگلیس به پل میچل، سرمربی سابق تاتنهام و ساوتهمپتون به عنوان گزینه مدیر ورزشی تیم خود چشم دوخته است.

میچل مدیر ورزشی قبلی باشگاه موناکو است و اوایل همین ماه سمت خود را ترک کرد، اینکه منچستریونایتد که به بازیکن موناکو چشم دوخته می تواند نشان دهد که آنها ممکن است به بستن قرارداد با مدیر ورزشی انگلیسی نزدیک شوند، اما آنها با رقابت روبرو خواهند شد، زیرا میچل دارای دانش و محبوبیت بالایی است و باشگاه های لیگ حرفه ای عربستان سعودی نیز به دنبال جذب او هستند.

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.