خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

مراسم افتتاحیه دیجیتال سازی آنلاین اداره ملی غذا و ادویه در کابل!

مراسم افتتاحیه دیجیتال سازی آنلاین اداره ملی غذا و ادویه در کابل!

شماری از مقامات حکومت سرپرست در مراسم افتتاحیه پروسه دیجیتال سازی آنلاین اداره ملی غذا و ادویه در کابل اشتراک نمودند.

به گزارش خبرگزاری حاما: امروزچهارشنبه 8 قوس سال 1402هجری خورشیدی مولوی عبدالسلام حنفی معاون ریاست الوزرای حکومت سرپرست در این مراسم افتتاحیه آنلاین دیجیتال سازی در کابل گفت،که ما از تمام تاجران ملی میخواهیم که مهاجران که از کشورهای همسایه اخراج شده باید آنان را در فابریکات جذب نمایند و حکومت هم مسول که برای پناهنده گان زمینه جایداد را فراهم میکند.
حکومت برای تمام مهاجرین که کشورهای همسایه اخراج شده به کشور بر می گردند برای شان جایداد و تمام خدمات را فراهم میکند.
در همین حال داکتر عبدالباری عمر رئیس اداره ملی غذا و ادویه حکومت سرپرست در مراسم افتتاحیه آنلاین دیجیتال سازی در می گوید،که در 20 سال گذشته جنگ های گوناگونی در افغانستان وجود داشت ما امیدوارهستیم،که حکومت در قبال دواهای که از خارج وارد کشور میشود توجه داشته باشند و در مورد سرمایه گذاران که در عرصه ادویه جات کار می کنند توجه جدی نمایند.
وی گفت،که ما در این اداره در بخش کنترول ادویه جات متخصین زیادی استخدام نمودیم و از حکومت میخواهیم که ما رادر عرصه کیفیت سازی دوا حمایت نمایند.
از سویی هم مولوی نورالحق انور رئیس اداره امور در مراسم افتتاح آنلاین دیجیتال سازی در کابل گفت،که در حکومت های قبلی فساد به حدی آخر آن وجود داشت که ما به فضل خداوند.ج.ابتکارات زیادی داشتیم و کارکردهای ما بسیار خوب پیش می رود.
وی افزود،که افغان ها بسیار مظلوم هستندکه بسیار به فقر تنگدستی بسر میبرند.
ما از کشورهای همسایه میخواهیم،که باید در قبال مهاجران افغان توجه داشته باشد و از رفتار خلاف قوانین جدٱ دست بردارند.

سید احمد راشد کاشفی
خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.