خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

گفتگوی لوی درستیز پاکستان با سرمنشی ملل متحد درباره افغانستان !

گفتگوی لوی درستیز پاکستان با سرمنشی ملل متحد درباره افغانستان !

‏در گزارشی ازرسانه‌های پاکستانی آمده است که عاصم منیر، لوی درستیز قوای مسلح این کشور با انتونیو گوترش، سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار و نگرانی‌های کشورش درمورد افغانستان را با وی شریک کرده است.

خبرگزاری حاما: عاصم منیر، لوی درستیز قوای مسلح این کشور با انتونیو گوترش، سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار و نگرانی‌های کشورش درمورد افغانستان را با وی شریک کرده است، گفتنی است این دیدار روز جمعه در ایالات متحده امریکا در شهر نیویورک صورت گرفته است.

به گزارش روزنامه دان، پاکستان نگران افزایش حملات شورشیان بوده و خواهان حمایت بین‌المللی برای پایان دادن به تروریزم فرامرزی از افغانستان است.

منابع آگاه از جزییات این ملاقات گفته اند که موضوعات مربوط به صلح منطقه‌، همکاری‌های دفاعی دوجانبه و تروریزم مورد بحث قرار گرفته است.

لوی درستیز پاکستان در این سفربه امریکا با مقامات ارشدامریکایی از جمله وزرای خارجه و دفاع دیدار و دو طرف درمورد منافع دوجانبه و نگرانی‌های امنیتی صحبت کرده اند.

اما امارت اسلامی این ادعاها را رد کرده و تاکید می‌کند که از خاک افغانستان برضد هیچ کشوری استفاده نخواهد شد.

این در حالی است که درطی چند ماه اخیر ، نظامیان پاکستانی با موجی از حملات روبه‌رو شده‌اند و مقام‌های این کشور ادعا می‌کنند که این حملات ریشه در افغانستان دارد.
مهریه فیضی
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.