خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

مجاهد: قانون رسانه های همگانی بزودی توشیح میگردد!

مجاهد: قانون رسانه های همگانی بزودی توشیح میگردد!

اتحادیه ژورنالیستان آزاد افغانستان با نشر خبرنامهٔ اعلام کرده که ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی ازتوشیح قانون رسانه های همگانی خبر داده است .

خبرگزاری حاما: اتحادیه ژورنالستان آزاد افغانستان ، با نشر خبر نامه از دیدارش با ذبیح الله مجاهد ،سخنگوی امارت اسلامی خبر داده است .

آقای مجاهد در دیدار با حجت الله مجددی رییس اتحادیه ژورنالستان آزاد افغانستان ،گفته است که در روزهای نزدیک ، قانون رسانه های همگانی توشیح می‌شود که مبنی بر آن رسانه ها می توانند به فعالیت شان ادامه دهند.

سخنگوی امارت اسلامی درین دیدار با اشاره بر اینکه ، تقویت رسانه ها وآزادی بیان مطابق ارزش های ملی و اسلامی یکی از مکلفیت های امارت اسلامی است ، اظهار کرد که توشیح قانون رسانه های همگانی نهایت مهم است .

در همین حال؛ مسؤولان نهاد پشتیبانی رسانه های آزاد افغانستان ،میگویند که امیدوار هستند با توشیح قانون رسانه ها،تسهیلات بیشتر به رسانه ها و خبرنگاران فراهم شود .

پیش از این ذبیح الله مجاهد ،سخنگوی امارت اسلامی گفته بود که قانون رسانه های همگانی که در دولت پیشین تدوین شده بود را مطالعه کرده و از نظر امارت اسلامی این قانون هیچ نقصی ندارد .

این در حالیست که پس از تسلط دوبارهٔ امارت اسلامی در افغانستان ،ده ها رسانه ملی و محلی از فعالیت بازمانده ونیز خبرنگاران با محدودیت رو به رو شده اند .

نبیله عطائی

#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.