خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

ممنوعیت رقص و موسیقی؛ دست‌کم ۱۰ نفر در تخار بازداشت شدند !

ممنوعیت رقص و موسیقی؛ دست‌کم ۱۰ نفر در تخار بازداشت شدند !

در ادامه‌ افزایش محدودیت‌ها بر شیوه‌ زندگی مردم و محروم کردن مردم از سرگرمی‌ها که بعد از دو سال به روش ثابت امارت اسلامی برای حکومت کردن تبدیل شده است، منابع از تخار میگویند که دست‌کم ۱۰ نفر در ولسوالی ینگی قلعه‌ این ولایت به اتهام آوازخوانی و نوازندگی بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری حاما: یک منبع روز سه‌شنبه (هفدهم دلو) که نخواست نامش در گزارش ذکر شود به رسانه ها گفته که نیروهای امارت اسلامی در ادامه‌ اعمال محدودیت‌ها بر شیوه‌ زندگی مردم، دست‌کم ۱۰ نفر را که در یک مکان سربسته در ولسوالی ینگی قلعه‌ ولایت تخار مشغول نوازندگی بودند بازداشت کردند.

این منبع افزود که نیروهای امارت اسلامی روز دوشنبه، شانزدهم دلو به خانه‌ای در روستای صافی منگل ولسوالی ینگی قلعه یورش برده و دست‌کم ۱۰ نفر را که با خود سازهای ضربه‌ای داشتند بازداشت کردند.

مقام‌های محلی امارت اسلامی نیز بازداشت ۱۰ نفر را به اتهام «رقص، پایکوبی، آوازخوانی و نوازندگی» تایید کرده و گفته‌اند که آنان را از یک منزل مسکونی بازداشت کرده‌اند.

گفتنی است که امارت اسلامی پخش موسیقی و رقص را ممنوع کرده‌اند. در سایه‌ حاکمیت امارت اسلامی کسی اجازه‌ی نوازدندگی، آوازخوانی، رقص و پایکوبی را ندارد و این ممنوعیت حتی در سالن‌های عروسی نیز اعمال میشود.

محمد حفیظ فرملی
#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.