خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

عصبانیت شدید هواداران تیم الشباب از حرکت زشت و غیر اخلاقی رونالدو !

عصبانیت شدید هواداران تیم الشباب از حرکت زشت و غیر اخلاقی رونالدو !

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر پس از پیروزی ۳-۲ مقابل الشباب در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، به خاطر حرکت غیر اخلاقی و ناشایست مقابل هواداران تیم حریف مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

خبرگزاری حاما: در ادامه هفته بیست و یکم لیگ عربستان یک بازی برگزار شد. در این دیدار النصر مهمان الشباب بود که راکتیچ و کاراسکو را در ترکیب اصلی خود داشت. این بازی جذاب و مهیج در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ النصر به پایان رسید.

رونالدو در جریان دیدار النصر برابر الشباب مثل همیشه یکی از بازیکنان درخشان و موثر تیمش بود و توانست یکی از سه گل این تیم را در جریان پیروزی ۳-۲ به ثمر برساند.

اما اتفاقی جنجالی در این بازی رخ داد که باعث عصبانیت رونالدو شد و حالا به نظر می‌رسد که عواقبی را هم برای او به همراه خواهد داشت و دلیل این اتفاق فریاد زدن نام لیونل مسی از سوی هواداران رقیب برای عصبانی کردن او بود.
هواداران الشباب در تمام طول بازی نام مسی را فریاد می‌زدند و این موضوع خشم رونالدو را برانگیخت و در نهایت با حرکتی نامناسب به آنها پاسخ داد.
کریستیانو رونالدو کنترل خود را از دست داد و به هواداران الشباب که در تمام بازی او را مسخره می‌کردند واکنش نشان داد.
رونالدو بعد از پایان بازی حرکت غیر اخلاقی و زشتی را در برابر هواداران الشباب انجام داد که باعث تحریک و عصبانیت بیش‌تر آن‌ها شد.

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.