خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

نام گذاری دو طفل عرب بنام دو باشگاه فوتبال، سوژه رسانه ها شد !

نام گذاری دو طفل عرب بنام دو باشگاه فوتبال، سوژه رسانه ها شد !

دو پدر عربستانی که هواداران سرسخت دو قطب فوتبال عربستان یعنی (النصر و الهلال) محسوب می‌شوند، نام این دو باشگاه را بر روی نوزادانشان گذاشته‌اند که جنجال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد.

خبرگزاری حاما: غازی الذیابی یکی از هواداران باشگاه النصر با انتشار تصاویری از اولین فرزندش در حساب کاربری خود در توییتر گفت که نام پسرش را «النصر» گذاشته است.

الذیابی تایید کرد که نام پسرش را “النصر” به عنوان ابراز عشق فراوان و زیاد خود به این تیم گذاشته است.

در همان روز محمد الشعیبی از هواداران سرسخت الهلال با انتشار تصویری از فرزندش در اینستاگرام نوشت: نوزاد جدیدی را به دنیا آوردم و نام او را «الهلال» گذاشتم.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که اداره وضعیت مدنی در عربستان سعودی در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و تأکید کرد که نامگذاری کودکان به نام «الهلال» یا «النصر» ممنوع است.

تصمیم اداره وضعیت مدنی در عربستان سعودی جنجال گسترده‌ای را در فضای مجازی برانگیخت؛ جایی که نظرات به دو دسته موافق ممنوعیت و مخالف آن تقسیم شد.

هشتگ‌های «غازی الذیابی» و «النصر بن غازی» در صدر ترند در توییتر در عربستان سعودی قرار گرفتند، جایی که کاربران به طور گسترده با این موضوع تعامل داشتند.

غازی الذیابی هنوز در مورد تصمیم اداره وضعیت مدنی در عربستان سعودی اظهار نظر نکرده است، در حالی که محمد الشعیبی در اظهارنظری گفت: این تصمیم ساعتی پیش صادر شد… تصمیم گرفتم او را به شکم مادرش برگردانم.

خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.