خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

برد رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو !

برد رئال مادرید در مقابل اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو !

هفته ۳۰ ام از رقابت های لالیگا اسپانیا با برتری خانگی رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو پیگیری شد.

خبرگزاری حاما: تیم رئال مادرید تیم صدرنشین جدول رقابت های لالیگا اسپانیا در هفته ۳۰ ام این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم اتلتیک بیلبائو رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد.

در نیمه اول رئال مادرید میزبان خیلی زود و در دقیقه ۸ توسط رودریگو و روی پاس براهیم دیاز به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای مادریدی ها تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از شاگردان ارنستو والورده ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران سفید پوش شهر مادرید که البته در این دیدار از کیت های جدید خود استفاده می کردند، بود و هافبک های خلاق رئال مادرید بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۷۳ فشار رئال مادرید جواب داد و این بار هم رودریگو بود که روی پاس جود بلینگام گل دوم خود و تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۰ به سود تیم رئال مادرید میزبان به پایان برسد.


رئال مادرید با این برد ۷۵ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول لالیگا اسپانیا باقی ماند و اتلتیک بیلبائو هم با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ اسپانیا قرار گرفت.

شهرام جوانشیر
#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.