خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

بازیکنانی که به گفته لیونل مسی در آِینده توپ طلا خواهند گرفت،چه کسانی هستند؟

بازیکنانی که به گفته لیونل مسی در آِینده توپ طلا خواهند گرفت،چه کسانی هستند؟

لیونل مسی که خود، ۸ مرتبه فاتح توپ طلا شده و رکورددار دریافت این جایزه ارزشمند به حساب می‌آید، در مصاحبه جدیدی گروهی از بازیکنان را معرفی کرد که معتقد است می‌توانند در سال‌های آینده جایزه توپ طلا را به دست بیاورند.

خبرگزاری حاما: ترک فوتبال اروپا توسط لیونل مسی باعث شده که بسیاری از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای این فوق ستاره آرژانتینی باشند و نام‌های جذابی هم در این فهرست به چشم می‌خورد.

مسی با وجود فصل نه چندان موفقی که در پاری سن ژرمن سپری کرد و به دلیل نقش مهمش در قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم موفق شد بالاتر از کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، دو تن از بهترین بازیکنان جوان این روزها، توپ طلای هشتمش را به‌دست بیاورد.

لیونل مسی افسانه‌ای از بازنشستگی می‌گوید!

اما ترک فوتبال اروپا توسط این بازیکن و حضورش در اینترمیامی و لیگ فوتبال آمریکا باعث شده که شانس او برای این که بتواند باز هم نامش را در صدر فهرست نامزدهای دریافت این جایزه قرار دهد بسیار کم شود.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینترمیامی، حالا در مصاحبه جدیدی با اکیپ، بازیکنانی که می‌توانند در آینده برای فتح این جایزه رقابت کنند را معرفی کرد.

این ستاره آرژانتینی که رکورددار جایزه توپ طلاست، علی‌رغم ناکامی امباپه و هالند در بردن توپ طلای ۲۰۲۳، مسی معتقد است که آنها در سال‌های آینده بالاتر از دیگر بازیکنان می‌توانند این جایزه را نصیب خود کنند.

او گفت: به‌نظرم در سال‌های آینده امباپه و هالند شانس زیادی برای توپ طلا خواهند داشت. فکر می‌کنم رقابت بسیار زیبایی بین آنها و بازیکنانی مانند وینیسیوس و دیگر بازیکنان جوان به وجود خواهد آمد.

همچنین فکر می‌کنم که لامینه یامال که خیلی جوان است و اکنون برای بارسلونا بازی می‌کند و بازی‌های درخشانی را به نمایش می‌گذارد هم نقش برجسته‌ای ایفا خواهد کرد و در آینده برای کسب توپ طلا خواهد جنگید.

مطمئناً دیگر بازیکنان هم برای آن رقابت خواهند کرد، بازیکنان جدیدی که ما هنوز آنها را نمی‌شناسیم و به‌زودی ظهور خواهند کرد. همیشه این بازیکنان حضور دارند و من فکر می‌کنم در آینده شاهد رقابت‌های جذاب و زیبایی خواهیم بود.»

لیونل مسی در پیش‌بینی مدعیان توپ طلا در سال‌های آینده، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و جود بلینگام، ستاره ابن روزها رئال مادرید را نادیده گرفت.

شهرام جوانشیر
#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.