خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

مردی در مقابل دادگاه ترامپ در نیویارک خود را به آتش کشید !

مردی در مقابل دادگاه ترامپ در نیویارک خود را به آتش کشید !

مردی روز جمعه در منطقه منهتن نیویارک و خارج از ساختمان محکمه، خود را به آتش کشید.

خبرگزاري حاما: مقامات پولیس نیویارک می‌گویند مردی روز جمعه در خارج از ساختمان دادگاهی در منطقه منهتن نیویارک ، جایی که محاکمه مهم دونالد ترامپ برگزار می‌شد، خود را به آتش کشید.

محاکمه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، به اتهام پرداخت حق‌السکوت به یک ستاره پورن، در دادگاهی در منهتن نیویورک در جریان است و روز جمعه انتخاب اعضای هیات منصفه این دادگاه پایان یافت.

مقامات پولیس نیویارک گفته‌اند، این مرد که در مقابل دوربین خبرنگاران خود را به آتش کشید، به بیمارستان منتقل شده، اما وضعیت او «وخیم» است.

پولیس اضافه کرده است نشانه‌ای دال بر قصد این فرد برای هدف قرار دادن دونالد ترامپ در دست نیست.
به گزارش رویترز، شاهدان عینی گفته‌اند که این مرد قبل از به آتش کشیدن خود برگه‌هایی را از کوله پشتی‌اش بیرون آورد و آنها را به هوا پرتاب کرد.

پولیس نیویارک این مرد را مکس آزارِلو ٬ اهل ایالت فلوریدا٬ معرفی کرده است و می‌گوید او به «نظریه توطئه» اعتقاد داشت.
در هفته‌های اخیر فرایند انتخاب اعضای هیات منصفه دادگاه دونالد ترامپ در جریان بوده است.

رئیس محکمه تاکید کرده بود که اعضای هیئت منصفه نباید دیدگاهی یک‌طرفه و شخصی در مورد متهم یا پرونده، از جمله «گرایش سیاسی»، داشته باشند.

ده‌ها تن از اعضای بالقوه هیئت منصفه پس از این‌که اعلام کردند در خصوص دونالد ترامپ بی‌طرف نیستند، کنار گذاشته شدند.

لوین براگ، دادستان دموکرات منطقه منهتن نیویارک ، دونالد ترامپ را متهم کرده که در مورد پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دانیلز، ستاره پورن، در دوره کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ خود اسناد جعلی ارائه کرده است.

گزارش‌ها حاکی است که این مبلغ به عنوان «حق‌السکوت» به خانم دانیلز برای رابطه جنسی او با رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سال ۲۰۰۶ پرداخت شده بود، آقای ترامپ چنین رابطه‌ای را تکذیب کرده و خود را بی‌گناه می‌داند.

ديانا سلطاني
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.