خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

آغاز فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان !

آغاز فصل سوم لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان !

مراسم افتتاحیه مسابقات فصل سوم لیگ قهرمانان افغانستان (اِی‌سی‌اِل) امروز (شنبه، ۱ ثور) با شور و هیجان به میزبانی میدان سبز در کابل آغاز شد.

خبرگزاری حاما: در نخستین دیدار این مسابقات تیم «ابومسلم فراه» با نتیجه دو بر صفر تیم «سرسبز یاشلر فاریاب» را شکست داد. این رقابت‌ها به‌گونه‌ زنده، قانونی و انحصاری با حمایت مالی انرژی ویکتور از شبکه جهانی تلویزیون آریانا نشر می‌شود.

لطف الله ستانکزی، رئیس بخش تجارتی تلویزیون آریانا در مراسم افتتاحیه فصل سوم لیگ قهرمانان افغانستان گفت: «هدف ما اینست که فوتبال در افغانستان رشد کند و قهرمانان ملی ما دستاوردهای بیشتری داشته باشند و از افغانستان نمایندگی خوب کنند.

احمدالله وثیق، رئیس عمومی تربیت بدنی و ورزش کشور، در مراسم افتتاحیه فصل سوم لیگ قهرمانان افغانستان گفت: «پیروزی تیم ملی فوتبال افغانستان در برابر هند یک دستاورد مهم در بخش ورزش بود. ان شاء الله کوشش می‌کنیم که گام‌های بیشتری را در بخش ورزش برداریم و ورزش را توسعه دهیم. ورزش را از مرکز به ولایت‌ها و ولسوالی‌ها گسترش می‌دهیم و ورزش را همگانی می‌کنیم.

محمد یوسف کارگر، رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان در مراسم افتتاحیه فصل سوم لیگ قهرمانان افغانستان گفت: «ما امروز یک لیگ متفاوت از لیگ‌های برتر گذشته داریم، چون امنیت سرتاسری در طول چهل سال گذشته در افغانستان وجود نداشت. خوشبختانه با این امنیت سرتاسری، امروز بازیکنان خارجی در ترکیب تیم‌های فوتبال افغانستان حضور دارند. بازیکنان از افریقا، ایران و پاکستان شامل ترکیب تیم‌های فوتبال در افغانستان شدند.

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.