خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

بازداشت موعود شمخانی به اتهام دریافت رشوه در آبادان!

بازداشت موعود شمخانی به اتهام دریافت رشوه در آبادان!

رسانه‌های ایران از دستگیرشدن موعود شمخانی برادرزاده علی شمخانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران و معاون پیشین منطقه آزاد اروند به‌دست نیروهای وزارت اطلاعات خبر دادند.

خبرگزاری حاما: رسانه‌های ایران خبر بازداشت موعود شمخانی را منتشر و اعلام کرده‌اند، او به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی (پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی) در آبادان بازداشت شده است.

همزمان با این، خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران به نقل از یک منبع آگاه نوشت موعود شمخانی به اتهام دریافت رشوه دستگیر شده است.

در همین حال، پایگاه خبری انصاف نیوز در این باره به خبر شبکه ایران اینترنشنال درباره دستگیری شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و نوشت: بر اساس شنیده‌ها، بازداشت آقای شمخانی صحت دارد و اتهام او نیز مربوط به مسائل منطقه‌ی آزاد است اما مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد تومان غیرواقعی است.

علی شمخانی پیش از دبیری شورای عالی امنیت ملی، فرمانده نیروی دریایی و از فرماندهان سپاه پاسداران بود.

این در حالی است که موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود. و پیش از این نیز اخباری در رابطه با فساد مالی دیگر اعضای خانواده شمخانی در پرونده‌های فروش پنهانی نفت، برج‌سازی و مالکیت شرکت‌های کشتی‌رانی در رسانه‌ها منتشر شده بود.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.