خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

اهدای عالی‌ترین نشان افتخار غیرنظامی آمریکا به ۱۹ شهروند آمریکایی از سوی بایدن!

اهدای عالی‌ترین نشان افتخار غیرنظامی آمریکا به ۱۹ شهروند آمریکایی از سوی بایدن!

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در کاخ سفید مدال آزادی ریاست‌جمهوری را به ۱۹ شهروند آمریکایی اهدا کرد.

خبرگزاری حاما: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، مدال آزادی ریاست جمهوری را به ۱۹ شهروند آمریکایی اهدا می‌کند که در عرصه‌های مختلف مانند سیاست، مسائل اجتماعی، حقوق مدنی، دانش، ورزش، فرهنگ، هنر، و حمایت از حقوق اقلیت‌های جنسی و جنسیتی دستاوردهای ارزنده‌ای کسب کردند.

در همین حال، در فهرست ۱۹ نفره امسال، اسامی ۱۰ مرد و ۹ زن دیده می‌شود که سه نفر از این افراد در قید حیات نیستند و مدال آزادی ریاست‌جمهوری پس از مرگ به آنها تعلق گرفت.

همزمان با این، کاخ سفید در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر کرد، گفت که از این شهروندان آمریکایی به دلیل «کمک‌های مثال زدنی به سعادت، ارزش‌ها، یا امنیت ایالات متحده، صلح جهانی، یا سایر بخش‌های مهم اجتماعی، عمومی، یا خصوصی، تجلیل می‌شود.»

کلارنس بی جونز، مایکل بلومبرگ، جیمز کلیبرن، الیزابت دول، ال گور، جان کری، فرانک لاتنبرگ، نانسی پلوسی، الیزابت دول، مدگار اوورز، جیم تورپ، فرانک لاتنبرگ، میشل یوه، فیل دوناهو، کتی لدکی، الن اوچوا و جین ریگبی از دریافت‌کنندگان مدال آزادی ریاست‌جمهوری‌اند.

این در حالی است که جو‌‌ بایدن در کاخ سفید این مدال را به چهره‌های برگزیده اهدا می‌کند، او خود این نشان افتخار را از باراک‌ ‌اوباما، رئیس‌جمهوری اسبق ایالات متحده، دریافت کرده است.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.