خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

پاریسی ها در مقابل زنبورهای آلمانی( لیگ قهرمانان اروپا )!

پاریسی ها در مقابل زنبورهای آلمانی( لیگ قهرمانان اروپا )!

امشب بازی حساس و دیدنی در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس راس ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت افغانستان برگزاری می گردد.
لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی

لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پاریسن ژرمن راجع وظایف تاکتیکی کیلیان امباپه در بازی با بروسیا دورتموند با خبرنگاران حرف زد.

خبرگزاری حاما: روز سه شنبه تیم های پاریسن ژرمن و بروسیا دورتموند، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  را در استادیوم پارک دو پرنس برگزار خواهند کرد.
دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با پیروزی یک بر صفر دورتموند به پایان رسید. در آن بازی، مدافعان دورتموند به خوبی توانستند امباپ را مهار کنند، البته امباپه یک بار توانست به تیرک دروازه شوت بزند، اما به غیر از آن، برای گرفتن توپ مجبور بود خیلی به عقب بیاید.

به نقل از سایت گل، حالا انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: “دوست ندارم مهاجم تیمم برای گرفتن توپ به خط هافبک بیاید. من می خواهم مهاجم در مناطق حساس پا به توپ شود و این کار سختی است. می دانم که شما واقعاً می خواهید درباره امباپه صحبت کنید و من هم به حرف زدن راجع به او عادت کرده ام. اولین هدف ما، رساندن توپ به بهترین بازیکنان است. البته حریف ما برای مهار او نقشه کشیده و قرار نیست کیلیان را تنها بگذارند. آن ها به کیلیان اجازه می دهند که در مرکز زمین توپ بگیرد که من این موضوع را نمی پسندم، چون کیلیان در وسط زمین خطرناک نیست.”

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.