خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

پتان پردرآمدترین فیلم در سینمای هند شد.

پتان فیلم جدید شاهرخ خان ابرستاره سینمای هند که هفته گذشته روی پرده سینما آمد، رکورد میزان فروش تکت در سینمای هند را شکست.

پتان پس از فلم های ضعیف برای بالیوود امید تازه‌ای خلق کرده است.

تاران ادارش، تحلیلگر امور تجارت روز یکشنبه در توییترش نوشت که فیلم «پتان» در اولین و دومین روز اکران در هند، بالاترین میزان فروش یک فلم هندی را به نام خود ثبت کرد.

میزان فروش این فیلم در باکس آفیس هند در پنج روز اول اکران، دو و نیم میلیارد روپیه هندی، معادل ۳۰ میلیون دالر امریکایی، عنوان شده است.

براساس معلومات یاش راج فیلم که این فیلم را تولید کرده، فروش بین‌المللی تکت‌های ‌این فلم تنها در پنج روز، از مرز ۵۵۰ میلیارد روپیه هندی گذشت.

اکشای راتی، مالک سینماهای زنجیره‌ای روز دوشنبه به رسانه ها گفت: «فکر می‌کنم موفقیت بی‌سابقه افتتاحیه فیلم «پتان» گویای این است که ما به عنوان سینماهای هند به کدام سمت در حرکت هستیم.»
او افزود: «در اینجا ما به همان شیوه قدیمی جشن گرفتن در سالون‌های سینما و تئاتر باز گشته ایم.»
انتظار می‌رفت از اکران فیلم «پتان»، اولین فیلم شاهرخ خان ۵۷ ساله پس از چهار سال، اینگونه استقبال شود.

این در حالیست که فیلم‌های پر زرق و برق هندی زبان بالیوود بعد از بازگشایی مجدد سینماها پس از وقفه یک ساله پاندمی کرونا با مشکل مواجه شدند. شاهرخ خان که در ۳۰ سال گذشته یکی از چهره‌های مشهور سینمای هند بوده و خیلی ها او را «پادشاه» می‌نامند، پس چهار سال دوباره به سینما بازگشته است.
محمد عیسی بیان
خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.