خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

نوشیدن قهوه برای زوج آمریکایی 4456$ ضرر رساند

یک زوج بعد از خریداری یک گیلاس قهوه متوجه می‌شوند که قیمتی ترین قهوه جهان را تجربه میکنند و آن هم به دلیل اشتباه از طرف ماشین پرداخت کافی شاپ.

خبرگزاری حاما یک زوج آمریکایی می‌گویند پس از خرید دو گیلاس قهوه از کافی شاپ متوجه شده‌اند مبلغ 4456 دلار از حساب بانکی شان کسر شده است.

به گفته جسی اودل، او به همسرش یک قهوه سرد « آمریکانو » سفارش داد، در حالی که یک «فراپوچینو کاراملی» می‌خورد و بدون توجه به مقدار گزاف بیش از 4000 دلار، پول را پرداخت کرد.

شوهر شوکه شده نشان داد که هنگام پرداخت با کارت اعتباری خود به شماره ای که در صورتحسابش ثبت شده بود توجه نکرده است، زیرا فکر می کرد 4.45 دلار است.

او توضیح داد که در آن روز احتمالاً 30 تا 40 بار با خدمات مشتری تماس گرفته است
وی افزود: «ما مجبور شدیم سفر خانوادگی را که قصد داشتیم انجام دهیم لغو کنیم، زیرا بیش از 4000 دلار به دلیل این اشتباه ضرر کردیم.

یکی از سخنگویان استارباکس گفت که چکی به نام اودل به عنوان جبران این اشتباه تنظیم شده بود، اما به دلیل اشتباه تایپی در نام آن برگشت داده شد و چک جدیدی نقد برای شان ارسال شد.

این سخنگو، اودل را به عنوان فردی که این شماره را در ماشین پرداخت وارد کرده است، رد کرد و گفت که مدیر شعبه به او گفته است که شماره ظاهری به دلیل نقص در شبکه پرداخت الکترونیکی بوده است.

مرتضی شیرزی
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.