خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

فراغت تعدادی از شاگردان بازمانده از مکتب در بخش زبان انگلسی و علوم قرآنی .

برگزاری دوازدهمین دور فراغت از زبان انگلیسی وسومین دور فراغت از بخش علوم قرآنی از سوی مکتب اعدال دهر در غرب کابل

خبرگزاری حاما: امروز جمعه (۱۹ حوت ۱۴۰۱) مکتب خصوصی اعتدال دهر دوازدهمین دور فراغت دانش آموزان از بخش زبان انگلسی و سومین دور فراغت از علوم قرآنی و همچنان گرامی داشت از نیمه شعبان تجلیل به عمل آوردند، که تعداد زیادی این فارغین را دختران تشکیل داده بودند این در حالی است دروازه های مکاتب بر روی دختران بسته بوده اما آنها باز هم با شرایط سخت و دشوار کنار آمده بجای درس های مکتب کورس های زبان بخصوص انگلیسی ،پشتو و علوم قرآنی را تعقیب کرده و امروز خوشبختانه از این بخش ها فارغ شده و فراغت شان را با صد امید آرزو تجلیل نمودند.
یکی از فارغین به اسم آمنه احمدی میگوید ما هیج وقت دست از آموختن نمی کشیم و هر روز تلاش میکنیم که چیزهای نو یاد بگیریم و خود را با تکنالوژی روز وفق بدهیم و از آنها در زندگی خود استفاده کنیم من واقعا خیلی خوشحالم از بخش زبان انگلیسی فارغ شدم و بتوانم از این طریق مصدر خدمت باشم . از ا.ا.ا خواهانم که هر چه زود تر دروازه های مکتبم را باز کند تا از مکتب هم فارغ شوم وروزی فراغت دوره لیسه خود را هم تجلیل کنم.

آموختن زبان بخصوص زبان های رسمی کشور و زبان انگلیسی یکی از نیاز های جدی هر فرد است که باید در این راستا توجه جدی صورت گیرد.

خبرگزاری حاما

بانو شجاعی

Input your search keywords and press Enter.