خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

توزیع بیش از ۱۱ هزار تذکره الکترونیکی برای معلولین و ورثه شهدا!

توزیع بیش از ۱۱ هزار تذکره الکترونیکی برای معلولین و ورثه شهدا!

مدیر انسجام مرکز توزیع تذکره الکترونیکی وزارت شهدا و معلولین می‌گوید که توزیع تذکره الکترونیکی واقع در وزارت شهدا و معلولین از سال گذشته تاکنون توانسته برای ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن از معلولین و وارثین شهدا تذکره الکترونیکی توزیع کند.

خبرگزاری حاما: ذبیح‌الله عظیمی، مدیر انسجام مرکز توزیع تذکره الکترونیکی وزارت شهدا و معلولین می‌گوید که توزیع تذکره الکترونیکی واقع در وزارت شهدا و معلولین از سال گذشته تاکنون توانسته برای ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن از معلولین و وارثین شهدا تذکره الکترونیکی توزیع نماید.

او افزوده که این مرکز روزانه حدود ۸۰ مراجعه‌کننده داشته که حدود ۵۰ تن برای ثبت معلومات بایومتریک و متباقی برای دریافت سایر خدمات به این مرکز مراجعه می‌نمایند.

به‌گفته آقای عظیمی، در این مرکز سهولت‌های زیادی به معلولین و ورثه شهدا فراهم شده و در کنار آن، فورم‌های تذکره الکترونیکی به‌شکل رایگان خانه‌پری شده و جهت طی‌مراحل در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

شماری از شهروندان که برای دریافت تذکره الکترونیکی به این مرکز مراجعه نموده اند، از برخورد نیک کارمندان با مراجعین اظهار خوش‌بینی نموده و گرفتن تذکره الکترونیکی را مسوولیت شهروندی می‌دانند.

نظرمحمد، یکی از متقاضیان تذکره الکترونیکی می‌گوید که این مرکز برای وارثین شهدا و معلولین ایجاد شده و با گرفتن این تذکره که یک سند هویتی با اعتبار و جهانی است، سهولت‌های زیادی برای ما در طی‌مراحل کارهای اداری فراهم می‌نماید.

سید برات، یکی دیگر از متقاضیان تذکره الکترونیکی که در این مرکز آمده است می‌گوید که برای ثبت و طی‌مراحل اسناد معلولیت خویش به این‌جا آمده بودم و نیاز به تذکره الکترونیکی گردید که خوش‌بختانه سهولت‌های زیادی در این جا فراهم شده که وارثین شهدا و معلولین به آسانی می‌توانند تذکره الکترونیکی خویش را در این مرکز به‌دست آورند.

مسئولین اداره ملی احصائیه و معلومات می گوید که این اداره متعهد به ارایه خدمات به‌موقع و متوازن برای هم‌وطنان بود و بدین منظور مراکز توزیع تذکره الکترونیکی را در نقاط دوردست و ولسوالی‌ها گسترش داده تا باشندگان این مناطق به آسانی بتوانند تذکره الکترونیکی خویش را دریافت نمایند.

مرتضی شیرزی
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.