خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

بازداشت ده ها تن قاچاقبر مواد مخدر در کشور از سوی امارت اسلامی!

بازداشت ده ها تن قاچاقبر مواد مخدر در کشور از سوی امارت اسلامی!

پولیس مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله امارت اسلامی از بازداشت ده ها تن قاچاقبر مواد مخدر در پایتخت و شمار زیادی از ولایات خبر می دهد.

خبرگزاری حاما: پولیس مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله امارت اسلامی از بازداشت ده ها تن قاچاقبر مواد مخدر در پایتخت و شمار زیادی از ولایات خبر می دهد، مسولین محلی امارت اسلامی می گویند که در یک عملیات راه اندازی شده روز شنبه چهار تن را در ولایت پروان به اتهام فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گفته منبع،افراد بازداشت شده متهم هستند که به شمول ولایت کابل به ولایات پروان و پنجشیر مواد نشه آور انتقال می دادند.

پولیس مبارزه با مواد مخدر طی چندین عملیات ۴تن را با ۴۰۷۲عدد زیکب،۴۰۰قرص تابلیت کا، ۱۰۰گرام چرس،۶سیت موبایل، و ۲۰هزار افغانی از ولایت پروان، ۴تن را با یک کیلو گرام چرس و اسلحه شکاری از کاپیسا،۲تن را با ۵۵ کيلو گرام ایف از فراه، ۲تن را از پکتیکا،
‏۳تن را با ۲۲۵۰ کیلو گرام اومان که در یک عراده موتر مازدا جابجا نموده بودند از هلمند و ۲تن دیگر را نیز که ۲۰۰ کیلو گرام تریاک را در یک عراده موتر تیز رفتار جابجا نموده بودند از ولایت پکتیا در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کردند.

این در حالی است که پولیس امارت اسلامی، یک کارخانه پروسس مواد مخدر را در ولایت هرات کشف کرد که ۱۲۰۰ کيلو اومان را حریق نموده و یک تن دیگر را نیز در پیوند به فروش مشروبات الکولی از این ولایت بازداشت نمودند.

بهزاد کمال
خبرگزاری_حاما_Hama_News#

Input your search keywords and press Enter.