خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

شادمانی فارسی زبانان جهان از برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران مقابل جاپان !

شادمانی فارسی زبانان جهان از برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران مقابل جاپان !

خبرگزاری حاما: تیم ملی فوتبال ایران در یک چهارم رقابت های جام ملت های آسیا در مقابل تیم ملی جاپان به پیروزی 2 _ 1 رسید و توانست مقابل این تیم کامبک بزند و توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند تا درمقابل تیم ملی قطر قرار بگیرد.

گل های تیم ملی ایران را محمد محبی و علیرضا جهانبخش به ثمر رساندند و تک گل جاپانی ها را موریتا به ثمر رساند.

افغانستان، ایران و تاجیکستان کشورهای دارایی ریشه‌های مشترک از جمله زبان، فرهنگ، دین و حتا کوچک‌ترین رسم و رواج‌ها هستند؛ بااین‌حال کمتر افتاده که این سه کشور بتوانند حس مشترکی را از یک اتفاق خوب تجربه کنند.جدیدا، افزایش فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی این حس را تقویت کرده است و ما شاهد شادمانی بسیاری مخصوصا در عرصه ورزش هریک از این کشورها بوده‌ایم.برد تیم ملی فوتبال تاجیکستان در برابر امارات در جام ملت‌های آسیا، فراتر از شهروندان این کشور برای مردم افغانستان و ایران نیز مایه خوشحالی و شادمانی بود. رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی هر دو کشور افغانستان و ایران به شکلی بی‌سابقه‌ای پیروزی تاجیکستانی‌ها را گرامی داشتند و با آن‌ها احساس شادمانی کردند.

بسیاری از افغانستانی‌ها، از پیروزی ایران در برابر جاپان در شبکه‌های اجتماعی ابراز خرسندی کردند، برای اولین بار تیم فوتبال ایران توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا، جاپان را شکست دهد.

خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.