خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

طرح نصب اسکنرهای الکترونیکی در ۱۲ بندر گمرکی کشور منظور شد!

طرح نصب اسکنرهای الکترونیکی در ۱۲ بندر گمرکی کشور منظور شد!

دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء با نشر خبرنامهٔ اعلام کرده اند که طرح نصب اسکنر های الکترونیکی در ۱۲ بندر گمرکی منظور گردید.

خبرگزاری حاما: دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء در خبرنامهٔ نشر کرده است که ؛نشست نوبتی کمیسیون اقتصادی به ریاست ملا عبدالغنی برادر(۱۷دلو )در کابل برگزار گردید .

در این نشست در مورد طرح نصب اسکنر های الکترونیکی در ۱۲ بندر کشور ، طرح اقتصادی وزارت شهرسازی ومسکن وبرخی از موضوعات دیگر بحث صورت گرفت .

بر اساس این طرح ، سکتور خصوصی ازطریق مشارکت عامه و خصوصی درین پروژه به ارزش ۸میلیارد افغانی سرمایه گذاری می نماید.

در جلسۀ کمیسیون اقتصادی روی طرح اقتصادی وزارت شهر سازی و مسکن نیز بحث صورت گرفت. پس از ارزیابی همه جانبه در مورد طرح یاد شده، فیصله شد، که وزارت شهر سازی و مسکن پالیسی‌ساز است، سروی، دیزاین و نظارت از پروژه ها توسط همین وزارت انجام و تطبیق آن مسوولیت وزارت‌خانه‌ها و اداره های مربوط می باشد.

گفتنی است که در این نشست، نمایندگان وزارت ترانسپورت و هوانوردی گزارشی از ارزیابی پروژه اعمار تیرپارک توسط بخش خصوصی در ولسوالی مهمندره ولایت ننگرهار ارایه نمودند که با در نظرداشت تعدیلات وارد شده از سوی کمیته سرمایه‌گذاری بین‌الوزارتی تایید و به کمیسیون اقتصادی ارسال شد.

نبیله عطائی

#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.