خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

ماموریت دو ساله‌ فران ایکویزا، رئیس یونیسف در افغانستان پایان یافت !

ماموریت دو ساله‌ فران ایکویزا، رئیس یونیسف در افغانستان پایان یافت !

ماموریت دو ساله‌ فران ایکویزا، رئیس صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در افغانستان پایان یافت و بجای او داکتر تاج‌الدین به حیث رئیس جدید این اداره گماشته شده است.

خبرگزاری حاما: ضیا احمد، معاون سخنگوی وزارت خارجه حکومت سرپرست به روز چهارشنبه( ۱۸ دلو) با نشر خبرنامه‌ای در شبکه ایکس گفته که رئیس یونیسف در افغانستان در دیدار با شیرمحمد عباس استانکزی، معاون سیاسی وزارت خارجه ا.ا از پایان ماموریت اش خبر داده است.

به نقل از خبرنامه، ایکویزا در این دیدار گفته است ماموریت دو ساله‌اش در حالی در افغانستان به پایان رسیده که این دو سال خاطره غرور آفرین و شیرین زندگی او خواهد بود.

او از همکاری حکومت سرپرست به‌ویژه وزارت امور خارجه در دوره‌ کاری اش قدردانی کرده و گفته است که پس از این «داکتر تاج الدین» به جای او در اداره‌ یونیسف در افغانستان به کار ادامه خواهد داد.

براساس خبرنامه وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان، استانکزی در این دیدار فعالیت های یونیسف در افغانستان را تاریخی و بلندمدت خواند و از این نهاد قدردانی کرده است.

معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت سرپرست، مشخصا از فعالیت‌های آقای ایکویزا قدردانی کرد و برای رئیس جدید اداره‌ یونیسف در افغانستان آرزوی موفقیت کرده است.

محمد حفیظ فرملی
#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.