خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

تبدیل شدن خانه ستاره فوتبال در لیگ برتر انگلیس به باغ چرس سوژه رسانه ها شد !

تبدیل شدن خانه ستاره فوتبال در لیگ برتر انگلیس به باغ چرس سوژه رسانه ها شد !

غیرقابل تصور است که خانه یک ستاره فوتبال در لیگ برتر انگلیس به یک « باغچه چرس » تبدیل شود، اما این همان چیزی است که اتفاق افتاده و اخیراً کشف شد.

خبرگزاری حاما: نشریه «سان» انگلیس در گزارشی اعلام کرد پولیس این کشور در خانه یکی از ستاره‌های لیگ برتر یک « باغچه چرس » را کشف کرده است.

نشریه «سان» در این گزارش افزود که یک باند تبهکار خانه یک ستاره لیگ برتر انگلیس را تصاحب کردند و کرایه نشین او را مجبور کردند که به آن‌ها اجازه دهد، در این خانه چرس پرورش دهند.

بنا بر همین گزارش، اعضای این باند این ملک را تبدیل به باغچه کشت چرس و ماری‌جوانا کرده‌ و سپس زنی که ساکن این خانه بود را در میان انبوهی از گیاهان رها کرده و این خانه را ترک کردند.

وقتی پولیس به این خانه یورش برد، بازیکن لیگ برتر انگلیس مجبور شد بی‌گناهی خود را ثابت کند تا از اتهامات جلوگیری کند.

این بازیکن که نامش فاش نشد از این که خانه‌اش تبدیل شد به محلی برای عملیات تولید مواد مخدر صنعتی، شگفت‌زده شد.

همچنین پس از اینکه مشخص شد کرایه نشین پس از تهدید اعضای این باند مجبور شده به آن‌ها اجازه کشت گیاهان را بدهد، بدون هیچ اتهامی آزاد شد، اما این بازیکن به دلیل اینکه مالک خانه است موضوع اتهام پولیس باقی ماند.

یک منبع آگاه در همین مورد به نشریه سان گفت: “این بازیکن لیگ برتری صاحب خانه در شمال غربی کشور بود که پس از خرید آن را اجاره داده بود. یکی دیگر از اعضای خانواده املاک این بازیکن را مدیریت می‌کند و وقتی پولیس یک باغچه چرس بزرگ را در خانه‌شان پیدا کرد، آن‌ها باورشان نمی‌شد. این گیاهان از بین رفته‌اند و بازیکن باید مدارکی را نشان می‌داد تا ثابت کند، شخص دیگری در این خانه زندگی می‌کرد.”

بر اساس قانون سوءاستفاده از مواد مخدر، تولید و نگهداری گیاه چرس به قصد عرضه جرمی است که می‌تواند تا ۱۴ سال حبس داشته باشد.

خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.