خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

حقیقت یا شایعه؟ ستاره برازیلی دنیای فوتبال در زندان خودکشی کرد ! 

حقیقت یا شایعه؟ ستاره برازیلی دنیای فوتبال در زندان خودکشی کرد ! 

شب گذشته چند رسانه‌ اخباری مبنی بر خودکشی دنی آلوز مدافع راست سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برازیل در زندان منتشر کرده‌اند که این موضوع جنجال زیادی به راه انداخته و شوک بزرگی به جهان فوتبال وارد کرده است.

خبرگزاری حاما: در ساعات اخیر خبر رسیده که دنی آلوز مدافع راست سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برازیل که یکی از پربارترین و درخشان‌ترین سوابق تاریخ فوتبال جهان را با افتخارات متعدد در کارنامه دارد، در زندان قرص‌های ممنوعه مصرف کرده و قصد خودکشی داشته است.

پابلو آلبوکوئرکه روزنامه نگاری که برای روزنامه اُ گلوبو کار می‌کند، این متن را شب گذشته با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. متنی که خیلی سریع در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و جنجال زیادی را برانگیخت: «بر طبق اخباری که به من رسیده، دنی آلوس در زندان خودکشی کرد.»

خبرنگار برازیلی جزئیات دیگری در مورد خودکشی آلوز در زندان اسپانیا منتشر نکرد.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که دادگاه اسپانیا آلوس را به دلیل تجاوز به یک زن در کلوپ شبانه بارسلونا به چهار سال و نیم زندان و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو جریمه محکوم کرد.

اما «مارسلو بچلر» خبرنگار معروف برازیلی تایید کرد که با تعدادی از نمایندگان آلوز، از جمله وکلایی که برای دفاع از او تعیین شده بودند تماس گرفته است، اما آنها “خبری را که خودکشی اخیر این بازیکن را تایید می‌کند، کاملا تکذیب کردند”

وب‌سایت شبکه پرتغالی تی‌وی‌پرایم تایید کرد که خبر خودکشی دنی آلوز شایعه است و چیزی به جز اخبار جعلی منتشر شده توسط یک خبرنگار دروغگو نیست. بنابراین خبر مرگ دنی آلوز صحت ندارد.

البته هنوز هیچ منبع رسمی در خصوص خودکشی ستاره سابق بارسلونا خبری منتشر نکرده و تنها چند خبرنگار و صفحات برازیلی در این خصوص خبر داده‌اند که صحت آن هنوز مشخص نیست.

آلوز روزهای بسیار سختی را تجربه می‌کند. او در خارج از زمین فوتبال هم مانند خودش موفق بوده است. چند روز پیش دادگاه عالی کاتالونیا دنی آلوز را به اتهام تجاوز جنسی به یک زن به چهار سال و نیم زندان محکوم کرد. بر اساس رای این دادگاه، آلوز پس از گذراندن ۴.۵ سال زندان به مدت ۵ سال در آزادی مشروط به سر می‌برد و به مدت ۹ سال و ۶ ماه در محل زندگی مقتول نخواهد بود.

خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.