خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

قیمت های باورنکردنی در دنیای عطر !

قیمت های باورنکردنی در دنیای عطر !

عطرهای گران از نگاه برخی افراد به عنوان نمادی از استثنایی‌بودن شناخته می‌شوند؛ اما تا به حال این سوال برای شما پیش آمده است که قیمت گران‌ترین عطر چقدر است؟

خبرگزاری حاما: صنعت عطرسازی همیشه مورد توجه افراد بوده است. مردم بسته به موقعیت مالی‌شان همیشه علاقه دارند عطر بخرند و از خوشبوترین عطرها نیز استفاده کنند.

عطر معمولاً کالایی لوکس به حساب می‌آید زیرا از مواد نادر و عجیب تهیه می‌شود. گاهی بعضی از عطرها از روغن‌های خارق‌العاده یا مشک آهو یا ریشه درختان و گل‌ها گرفته می‌شوند.

در این مطلب به گران‌ترین عطرهای جهان به نقل از وب‌سایت Business Day اشاره می‌کنیم.

شموخ که گران‌ترین عطر دنیاست، در دبی امارات متحده عربی در روز ۱۲ مارس ۲۰۱۹ رونمایی شد.

این عطر لوکس هم برای مردان و هم برای زنان ساخته شده و بوی آن تا ۱۲ ساعت می‌ماند. این عطر توسط کمپانی مشهور Spirit of Dubai تولید شده است.

حدود ۲ هزار و ۴۷۹ گرم طلای ۱۸ عیار، پنج هزار و ۸۹۲ گرم نقره خالص و سه هزار و ۵۷۱ الماس ۳۸.۵۵ قیراطی در شیشه این عطر به کار رفته است.

دی‌کی‌ان‌وای طلایی: یک میلیون دلار

بر اساس گزارش Business Day، کارکنان شرکت دی‌کی‌ان‌وای حدود ۱۵ هزار ساعت روی ساختن این عطر کار کردند.

در شیشه عطر ۲ هزار و ۹۰۹ سنگ گرانبها به کار رفته که ۲ هزار و ۷۰۰ تای آن الماس سفید، ۱۸۳ یاقوت زرد، یک یاقوت کبود ۷.۱۸ قیراطی از سری‌لانکا، یک فیروزه ۱.۶ قیراطی از برزیل و ۱۵ الماس صورتی از استرالیا و چهار الماس به شکل گل رز دارد.

اپرا پریما : ۲۳۵ هزار دلار

این عطر در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۲۳۵ هزار دلار آمریکا رونمایی شد. اپرا پریما ترکیبی از نت‌های میوه‌ای از جمله لیمو و پرتقال است.

در شیشه این عطر گران‌قیمت ۲۵ قیراط برلیان، ۵۰ قیراط سیترین و ۴.۴۵ قیراط آمیتیس به کار رفته است.

پاسنت گاردَن: ۲۲۸ هزار دلار

این عطر گران ترین ادکلن جهان است. این عطر به مناسبت افتتاح بوتیک Salon de Parfum در هارودز طراحی شده است و به دلیل اینکه تنها بطری مجاز است که تصویر تاج معروف ملکه ویکتوریا را داشته باشد، متمایز است.

علاوه بر این، پاسنت گاردَن در یک بطری شیشه‌ای حکاکی شده با ۲۰۰۰ الماس قرار دارد.

امپریال مجستی: ۲۱۵ هزار دلار

این عطر ترکیبی از روغن خاص و کمیاب گل رز، عطر مدهوش کننده یاسمن سفید و رایحه گرم و شیرین وانیل تاهیتی است.

طراحی بطری این عطر کاملا متناسب با نام آن انجام گرفته و جنس کریستال آن در نگاه اول تلالو و درخشش خاصی را از خود ساطع می‌نماید.

خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.