خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

کشته و‌ زخمی شدن هفت تن در نتیجه وقوع یک رویداد ترافیکی در شاهراه شبرغان-مزار !

کشته و‌ زخمی شدن هفت تن در نتیجه وقوع یک رویداد ترافیکی در شاهراه شبرغان-مزار !

مسئولان محلی در ‌ولایت جوزجان میگویند که در پی یک رویداد ترافیکی در شاهراه شبرغان- مزار سه تن جان باخته و چهار تن دیگر زخم برداشتند.

خبرگزاری حاما: خبرگزاری باختر روز یکشنبه، پنجم حمل گزارش داده است که این رویداد در پی تیز رانی و بی احتیاطی فرد راننده رخ داده است که در نتیجه آن سه تن جان باختند.

اخیرا رویداد های ترافیکی در کشور افزایش چشمگیری داشته است و در بییشتر موارد علل اصلی رویداد های ترافیکی بی‌احتیاطی رانندگان، خرابی جاده ها و سرعت بیش از حد رانندگان عنوان میشود.

این درحالی است که اخیرا کابینه حکومت سرپرست در آخرین نشست خویش به اداره‌های مربوطه وظیفه داده تا طرحی را برای جلوگیری از رویدادهای ترافیکی در کشور تهیه کند.

در این نشست کابینه حکومت سرپرست به وزارت امور داخله وظیفه سپرده تا با هماهنگی دادگاه عالی و وزارت‌های ترانسپورت و هوانوردی و فواید عامه، طرح و وسایل لازم ترافیکی را برای مشخص‌کردن میزان سرعت موترها در مسیر شاهراه‌ها آماده و با ریاست الوزرا شریک کند.

رویدادهای ترافیکی یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در افغانستان به شمار میرود و روزانه حد اقل یک تا چند رویداد ترافیکی در نقاط مختلف کشور به ثبت میرسد.

در تازه ترین مورد در نتیجه وقوع یک رویداد ترافیکی در مربوطات ولایت هلمند یک تن جان باخته است.

محمد حفیظ فرملی
#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.