خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

تیم ملی فوتسال افغانستان به مصاف تیم ملی مالیزیا می رود !

تیم ملی فوتسال افغانستان به مصاف تیم ملی مالیزیا می رود !

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز برای بدست آوردن مقام سومی مقابل مالیزیا رقابت می‌کند.

خبرگزاری حاما: دیدار رده بندی برای تثبیت مقام سوم در رقابت‌های قهرمانی فوتسال “NSDF”میان تیم های ملی فوتسال افغانستان و مالیزیا امروز پنجشنبه نهم حمل ساعت دو بعد از ظهر در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

هر دو تیم قبلأ نیز در این تورنمنت به تاریخ دوم حمل با هم رقابت کرده اند که آن مسابقه با نتیجه سه بر سه مساویانه به پایان رسیده بود، افغانستان در این رقابت‌ها اگرچه استرالیا را شکست داد اما در مسابقه حساس برای راه یابی به فاینل روز گذشته از تایلند ۳ بر ۲ شکست خورد و نتوانست که به فاینل راه یابد.

تیم استرالیا با شکست دادن مالیزیا و تایلند و قبول شکست از افغانستان با شش امتیاز به فاینل راه یافت و قرار است که امروز ساعت پنج عصر مسابقه فاینل را با تایلند برگزار کند، اما تایلند که مالیزیا را شکست داده بود اما به استرالیا باخت و با شکست دادن افغانستان توانست که با شش امتیاز جواز حضور به مسابقه نهایی را کسب کند.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت نام قهرمانی فوتسال “NSDF” از طرف فدراسیون فوتبال و صندوق توسعه ورزش تایلند برگزار شده است که هدف آن آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت های فوتسال آسیا عنوان شده است.

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.