خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

هشدار وزارت خارجه آمریکا از تهدیدات شاخه خراسان «داعش»!

هشدار وزارت خارجه آمریکا از تهدیدات شاخه خراسان «داعش»!

در پی حملات هفته گذشته داعش در قندهار و مسکو، وزارت خارجه‌ی ایالات متحده از تهدیدات و از توانایی این گروه در انجام فعالیت‌های تروریستی هشدار داد
خبرگزاری حاما: متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه‌ ایالات متحده ضمن ابراز نگرانی از توانایی شاخه خراسان گروه «داعش» برای انجام فعالیت‌های تروریستی گفت، مقابل تهدیدات این گروه باید «هوشیار باشیم.»

همزمان با این، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، گفت که افغانستان نباید به پناهگاه امن تروریست‌ها مبدل شود.

با این حال، میتو میلر روز سه‌شنبه 7 حمل، در یک نشست خبری در پاسخ به پرسشی در مورد حمله شاخه خراسان گروه «داعش» در شهر قندهار و حومه مسکو گفت که امریکا به صراحت اعلام کرده است که باید مراقب شاخه‌ی ولایت خراسان گروه داعش بود و آنان برای این هدف با متحدان‌شان کار می‌کنند.

او افزود، واشینگتن در مورد حملات «داعش» در شهر کرمان و حومه مسکو به ایران و روسیه هشدار داده بود.

از سوی‌هم، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنان در پیوند به حضور «داعش» در افغانستان علاوه کرد، واشینگتن همواره تأکید کرده است که نباید این کشور به پناهگاه امن تروریست‌ها مبدل شود.

او همچنان افزود ایالات متحده برای ا.ا روشن ساخته که مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع آن‌ها است.

گفتنی است که، پس از حمله گروه داعش در تالار کروکوس در حومه مسکو، نگرانی‌ها از افزایش فعالیت‌های این گروه افزایش یافته است.

این در حالی است که، در حمله تروریستی چند روز قبل در حومه مسکو بیش از ۱۳۹ نفر کشته شدند، همچنان در دو انفجار در حاشیه برگزاری مراسم چهارمین سالگرد کشته‌شدن قاسم سلیمانی در سوم جنوری سال جاری در شهر کرمان دست‌کم ۹۱ نفر کشته شدند.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.