خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

تساوی لیورپول مقابل منچستریونایتد و از دست دادن صدر جدول!

تساوی لیورپول مقابل منچستریونایتد و از دست دادن صدر جدول!

هفته ۳۲ رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی خانگی منچستریونایتد برابر لیورپول پیگیری شد.

خبرگزاری حاما: تیم لیورپول تیم صدرنشین جدول رقابت های لیگ برتر انگلستان در هفته ۳۲ ام  این رقابت ها در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد یعنی الدترافورد به مصاف تیم لیورپول رفت و یک تساوی را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد.

در نیمه اول لیورپول مهمان در دقیقه ۲۳ توسط لوییس دیاز به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای قرمزپوشان بندر مرسی ساید ها تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از منچستریونایتد ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار لیورپول بود اما به یکباره ورق بازی برگشت و روی اشتباه مدافعین و دروازه بان لیورپول کاپیتان برونو فرناندز گل  شیاطین سرخ را زد و سپس در دقیقه ۶۷ کوبی ماینو گل دوم شاگردان اریک تن هاگ را هم به زیبایی زد تا لیورپول در آستانه یک شکست قرار بگیرد.

اما در دقیقه ۸۳ روی خطای پنالتی آرون ون بیساکا بر روی هاروی الیوت لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد صلاح گل تساوی را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۲ به پایان برسد،
با این تساوی لیورپول با ۷۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر از آرسنال با همین تعداد امتیاز تیم دوم جدول لیگ برتر انگلیس شد و منچستریونایتد هم با ۴۶ امتیاز تیم رده ششم جدول لیگ انگلستان را تصاحب کرد..

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.