خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

دیدار جان بس با سرپرست وزارت خارجه پاکستان در اسلام‌آباد!

دیدار جان بس با سرپرست وزارت خارجه پاکستان در اسلام‌آباد!

وزارت خارجه پاکستان از ملاقات هیئت امریکایی به رهبری جان بس سرپرست معینیت سیاسی وزارت خارجه امریکا با رحیم حیات قریشی سرپرست وزارت خارجه پاکستان درمقر این وزارت خبر داد.

خبرگزاری حاما: روز سه‌شنبه هیات امریکایی به ریاست جان بس، معاون سیاسی وزیر امور خارجه این کشور در اسلام‌آباد با رحیم حیات قریشی معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه دیدار کرد.

در همین حال، خبرنامه وزارت خارجه‌ی پاکستان در شبکه اجتماعی ایکس افزود که هیئت امریکایی شامل دستیار وزیرخارجه الیزابیت هورست ودونالد بلوم سفیر امریکا دراسلام آباد بود.

همزمان با این، خبرنامه گفته است که طرفین گفت‌وگوی‌های سازنده‌ای درباره تمامی جنبه‌های روابط دوجانبه از جمله تعهدات تقویت همکاری درعرصه های تجارتی، سرمایه گذاری و امنیت منطقه ای انجام دادند.

از سوی‌هم، حضور مقامات امریکایی در اسلام‌آباد درحالی است که واشنگتن همچنان درصدد سنگ اندازی در مسیر توسعه روابط پاکستان با همسایگان خود به ویژه ایران است.

این درحالی است که دولت پاکستان هفته‌های اخیر تصمیم امریکا برای تحریم چهار شرکت خارجی به دلیل همکاری با طرف‌های پاکستانی در حوزه دفاعی و موشکی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.