خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

توزیع بسته های کمکی مواد برای نیازمندان، از سوی موسسه انکشافی و خیریه متحد

موسسه انکشافی و خیریه متحد (UDCO) برای ۷۰ خانواده مستحق، نیازمند، معلولین و معیوبین  مواد غذایی کمک و توزیع کرد.

خبرگزاری حاما: دیروز (شنبه، ۲۰ حوت) موسسه انکشافی و خیریه متحد( UDCO) به ادامه کمک های بشر دوستانه خود برای بیشتر از ۷۰ خانواده مستحق و نیازمند، معلولین و معیوبین در شهر کابل مواد غذایی کمک کرد که این کمک شامل یک بوری برنج و یک بشکه روغن بود که برای نیازمندان توزیع گردید.

دریافت کنندگان این کمک ها که قبلا از سوی تیم سروی این موسسه شناسایی شده بود اکثرا معلولین، کراچی وان ها و خانواده های که نیازمندان که نان آور ندارند بوده است.

هیئت مدیره این موسسه در نخست ضمن تشکری از تمویل کننده‌گان این برنامه گفت که در شرایط که فقر و ناداری گسترده‌ای که دامنگیر جامعه مان شده است، میخواهد که کمک های شان را افزایش دهد تا مستحقین بیشتر را تحت پوشش قرار دهد.

محمد علی یک تن از مستحقین که هر دو پایش قطع است با ابراز خرسندی میگوید: 《تشکری میکنیم از موسسه متحد که همیشه در شرایط سخت دست نیازمندان چون ما را گرفته است.》

سخی محمد نابینا میگوید: 《نابینا هستم، کار نمیتوانم، تنها نان آور خانواده هستم؛ ما از موسسه متحد خواهش‌مند هستیم که ما را فراموش نکند.》

گفتنی است که موسسه انکشافی و خیریه متحد بیش از پنج سال است که فعالیت میکند و تا اکنون نزدیک به ۴ هزار خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار داده است.
محمد عیسی بیان
خبرگزاری حاما

Input your search keywords and press Enter.