خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

مردی که ۲۰۰ هزار یورو به همسر سابقش پرداخت کرد و از سوی دادگاهی به ۲۵ سال کار در منزل محکوم شد.

دادگاهی در جنوب اندلس کشور اسپانیا یک مرد را به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو به همسر سابقش برای ۲۵ سال کار در خانه محکوم کرده است.

به گزارش خبرگزای حاما: و به نقل از خبرگزاری فرانسه، ۲۱ حوت سال روان دادگاهی در منطقه جنوب اندلس مردی را به 25 سال کار در منزل و 200 هزار یورو بابت کارجبری بالای همسر خود در سال‌های زندگی مشترک شان مبلغ ۲۰۴ هزار و ۶۲۴ یورو محکوم کرد که باید به او پرداخت کند.

در این حکم آمده است که زن از زمان ازدواج «خود را به کلی وقف کار در خانه کرده، که این به معنای مراقبت از خانه و خانواده و مسائل مربوط به آن‌ها بوده است.»

این زوج صاحب دو دختر بوده‌ اند و ازدواج شان بر اساس نوعی عقدنامه بود که مشخص می‌کرد هر یک از این افراد هرچه را در طول زندگی مشترک به دست می‌آورند تنها متعلق به خودش خواهد بود و به همین دلیل زن به هیچ ‌یک از ثروت‌ های به دست‌آمده مرد پس از سال‌ها زندگی مشترک دسترسی نداشت.

و همچنین از سوی دادگاه به شوهر سابق این زن دستور داده شده تا بابت نگهداری از دختران، که یکی از آن‌ها نابالغ است و دیگری بالای ۱۸ سال سن دارد، به زن کمک ‌هزینه نماید تا از دخترانش مراقبت کند.

این زن که نامش فاش نشده است گفت شوهرش نمی‌خواسته او در خارج از خانه کار کند و تنها به وی اجازه می‌داده در باشگاه‌های ورزشی که متعلق به خودش بوده به عنوان «ناظر و مسئول روابط عمومی» کار کند.

این زن اضافه کرد: که من اکثرأ در کار های خانه مصروف بودم و همیشه از خانه و خانواده خود مراقبت میکردم.

این زن گفته است شوهر سابق اش او را مجبور می‌کرده‌ تا کارهای خانه را به عهده بگیرد و‌ به نقل از این زن که میگوید  تا جایی مصروف کار های خانه بودم که واقعاً نمی‌توانستم کار دیگری انجام دهم.

و می افزاید: حکم این دادگاه او را بسیار خوشحال کرده و از تصمیم حکم دادگاه خوشنود است چون که به نظرش کاملا لایق آن بوده است.

مرتضی شیرزی
‏#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.