خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

ولی‌عهد سعودی، در صدد ساخت شرکت هوایی جدید

محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل از تاسیس شرکت هوایی ملی جدید، «ریاض ایرلاین» خبر داده و میگوید که این هواپیما را به 100 کشور جهان متصل خواهد کرد.

خبرگزاری حاما: دیروز (یکشنبه، ۲۱ حوت) محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، ولی‌عهد، نخست‌وزیر و رئیس هیئت مدیره صندوق سرمایه‌گذاری عمومی، از ایجاد یک صندوق سرمایه‌گذاری برای تاسیس «ریاض ایرلاین»، شرکت هوایی ملی جدید خبر داد.

ولی عهد سعودی افزوده است که هواپیما های جدید با هدف کمک به توسعه در بخش حمل و نقل هوایی سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا را به هم متصل می‌کند.

این شرکت‌ ملی مطابق با اهداف برنامه چشم‌انداز 2030 سعودی، تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.

این شرکت هواپیمایی جدید که شهر ریاض را به عنوان مرکز اصلی مدیریت عملیات پرواز و نقطه شروع فعالیت‌هایش انتخاب کرده است، با داشتن ناوگانی از هواپیماهای پیشرفته به دنبال اجرای بهترین شیوه‌های ایمنی و پایداری بین‌المللی در زمینه هوانوردی و ارائه آخرین فناوری‌های دیجیتال برای پیشتازی در این زمینه است.
برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، شرکت هواپیمایی «ریاض ایرلاین» قصد دارد تا سال 2030 پروازهایی را به بیش از 100 مقصد در سراسر جهان راه‌اندازی کند و خدماتی ویژه آمیخته با مهمان‌نوازی اصیل سعودی را ارائه دهد.

محمد عیسی بیان
خبرگزاری حاما
#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.