خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

پیش‌بینی آب‌وهوای پایتخت در ۱۰ روز آینده، شنبه شب بارانی در انتظار پایتخت !

پیش‌بینی آب‌وهوای پایتخت در ۱۰ روز آینده، شنبه شب بارانی در انتظار پایتخت !

آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد آسمان کابل پایتخت افغانستان شنبه شب بارانی خواهد بود.

خبرگزاری حاما: بر اساس پیش‌بینی‌ها، احتمال بارش ۶۰ درصد و رطوبت به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. و درجه هوا به ۶ درجه سلسیوس می رسد و باد از سمت جنوب با سرعت ۵ کیلومتر بر ساعت می وزد.

در همین حال، این پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌شدهد که روز شنبه اول ثور، علاوه بر باران رگباری، احتمال وقوع توفان های گرمسیری در کابل وجود دارد.

با این حال، درجه هوا بین ۷ تا ۱۳ درجه در نوسان خواهد بود و جهت باد شمال شرقی با سرعت ۱۲ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

از سوی‌هم، پیش‌بینی‌ها در ۱۰ روز آینده در کابل قرار ذیل است: سه روز بعد، سه شنبه ۴ ثور، آسمان کابل نیمه ابری خواهد بود. درجه بیشینه به ۱۹ درجه می رسد اما شب ها هوا سرد با درجه ۸ درجه پیش بینی شده است. باد از سمت غرب شمال غربی با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.

از چهارشنبه تا یکشنبه ۵-۹ ثور، آسمان کابل غالبن آفتابی، نیمه ابری یا با احتمال توفان های گرم پراکنده خواهد بود. درجه هوا بین ۶ تا ۱۹ درجه سانتیگراد متغیر است. جهت باد شمالی تا شمال غربی با سرعت‌های ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

گفتنی است که هفته آینده از دوشنبه تا پنجشنبه ۱۰- ۱۴ ثور، آسمان کابل عمدتن آفتابی خواهد بود. درجه هوا در روز بین ۱۵ تا ۱۹ درجه سلسیوس و در شب بین ۶ تا ۸ درجه پیش بینی شده است. باد با سرعت ۱۳ تا ۱۷ کیلومتر بر ساعت خواهد وزید.

سرانجام در آخرین روز از پیش بینی ۱۰ روزه، جمعه ۱۴ ثور، احتمال بارش باران در عصر کابل ۳۳ درصد پیش بینی شده است. و درجه بیشینه ۲۰ و کمینه ۱۰ درجه خواهد بود. جهت باد از سمت غرب با سرعت ۱۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این در حالی است که در روز‌های اخیر پایتخت و برخی از ولایت‌ها شاهد باران‌های شدید و جاری‌شدن سیلاب‌ها بوده است.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.