خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

یک پای زنبورها در فینال ومبلی؛ برد دورتموند مقابل پاری سن ژرمن !

یک پای زنبورها در فینال ومبلی؛ برد دورتموند مقابل پاری سن ژرمن !

در دور رفت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند که در نهایت با تک گل فولکروگ به سود زنبورها به پایان رسید.

خبرگزاری حاما: در دومین بازی از دور رفت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان پاری سن ژرمن بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود زنبورها با گل فولکروگ به پایان رسید.

زنبورها در نیمه اول تیم برتر زمین بودند و با اینکه چندین موقعیت توسط سنگربانان دو تیم دفع شد اما در دقیقه ۳۶ و روی پاس زیبای نیکو اشلوتربک و فرار نیکلاس فولکروگ، او توانست به یک استوپ و شوت پای چپ دروازه سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن را باز کند.

در ادامه مارسل سابیتزر فرصت داشت اختلاف را به دو گل برساند اما دوناروما با عکس العمل خوبش این اجازه را نداد.

مالکیت توپ در نیمه اول، ۵۸٪ برای پاری سن ژرمن و ۴۲٪ برای دورتموند بود. همچنین زنبورها ۲ موقعیت بزرگ گلزنی داشتند اما پاریسی‌ها موقعیت بزرگ گلزنی نداشتند.

نیمه دوم را پاری سن ژرمن هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ بازی دو بار تیرک دروازه زنبورها را توسط امباپه و حکیمی به لرزه دراوردند. در دقیقه ۶۰ فولکروگ روی پاس کات بک برانت فرصت داشت تا دبل کند اما ضربش از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما با بی دقتی تبدیل به گل نشدند.

مالکیت توپ در پایان بازی مشابه با نیمه اول، ۵۷٪ برای پاری سن ژرمن و ۴۳٪ برای دورتموند بود. هر دو تیم ۴ موقعیت بزرگ گلزنی داشتند که پاریسی‌ها نتوانستد از هیچکدام استفاده بکنند و باید منتظر بمانند تا هفته‌ آینده در بازی برگشت نتیجه بازی را برگردانند.

شهرام جوانشیر

‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.