خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

به تعویق افتادن محاکمه ترامپ به مدت نامعلوم از سوی قاضی دادگاه فلوریدا !

به تعویق افتادن محاکمه ترامپ به مدت نامعلوم از سوی قاضی دادگاه فلوریدا !

قاضی دادگاه ایالتی فلوریدا روز سه‌شنبه محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌رو برای پرونده نگهداری از اسناد محرمانه را برای مدت نامعلوم به تعویق انداخت.

خبرگزاری حاما: آیلین کنون، قاضی این دادگاه، محاکمه دونالد ترامپ را که قرار بود روز ۳۱ ثور برگزار شود را به دلیل لزوم بررسی بیشتر پرونده به تعویق انداخت.

در همین حال، او اعلام کرد که مسائل مهمی پیرامون شواهد محرمانه وجود دارد که باید پیش از ارجاع به هیات منصفه بررسی شوند.

در نتیجه این تعویق احتمالن محاکمه دونالد ترامپ به تاریخی در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر و یا حتی به پس از آن موکول می‌شود.

همزمان با این اتهامات، ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر ۲۰۲۴ است و با جو بایدن رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا رقابت خواهد کرد.

این در حالی است که قاضی دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا او را برای دهمین بار به پرداخت هزار دالر جریمه به خاطر نقض دستور سکوت متهم کرد.

این قاضی همچنان هشدار داد که اگر ترامپ «دستور سکوت» را دوباره نقض کند، مجبور خواهد بود علیه او حکم حبس صادر کند: «تمام سعی من تاکنون این بوده که علیه ترامپ حکم زندان ندهم و آن را آخرین راه‌حل در نظر بگیرم. اما لازم باشد، این کار را خواهم کرد».

نقض دستور سکوت مجازات جریمه تا هزار دالر یا زندان تا ۳۰ روز را در پی دارد.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.