خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

دیدار ملا برادر با کاملوف نماینده ویژه ازبیکستان در امور خارجی

دیدار ملا برادر با کاملوف نماینده ویژه ازبیکستان در امور خارجی

دیدار ملا عبدالغنی برادر معاون نخست رئیس الوزرا با عبدالعزیز کاملوف نماینده ویژه رئیس جمهور ازبیکستان در امور خارجی ، ملا عبدالغنی برادر معاون نخست رئیس الوزرا با عبدالعزیز کاملوف مشاور شورای امنیت ملی و نماینده ویژه رئیس جمهور ازبیکستان در امور خارجی در قصر گلخانه ارگ دیدار کرده است.

خبر گزاری حاما: معاونیت اقتصادی رئیس الوزرا امروز پنجشنبه ۳ حمل سال روان در تویترش نوشته است که در این دیدار درباره مسایل سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، ترانزیتی، راه آهن و پروژه های برق گفت و گو شده است.

ملا برادر تاکید کرده است که افغانستان و ازبیکستان با در نظر داشت نیازمندی ها و فرصت های موجود دو شریک مؤثر اقتصادی شده میتوانند.

معاونیت اقتصادی به نقل از عبدالعزیز کاملوف گفته که ازبیکستان آماده همکاری ا. ا. ا است و با مراعات نمودن نورم های جهانی با استفاده از تکنالوژی پیشرفته جهت بدست آوردن حق آبه از دریای آمو با در نظر داشت تمام امتیازات و حقوق افغانستان با امارت اسلامی در حصه ای تکمیل کار کانال قوش تپه همکاری خواهد کرد.

این در حالی است که عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا با عبدالعزیز کاملوف مشاور شورای امنیت ملی و نماینده ویژه رئیس جمهور ازبکستان روی گسترش بیشتر روابط و همکاری های دوستانه میان دو کشور گفت و گو کرده است.

محمد حفیظ فرملی
#Hama_News_‌خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.