خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

تیم کریکت زیر ۱۹سال افغانستان در برابر سریلانکا به پیروزی رسید

تیم کریکت زیر ۱۹سال افغانستان در برابر سریلانکا به پیروزی رسید

تیم ملی پوشان کریکت زیر ۱۹ سال افغانستان با تفاوت ۶۲‌دوش تیم حریف،تیم سریلانکا را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری حاما:
تیم کریکت زیر ۱۹سال در مسابقات جام جهانی آسیا تیم سریلانکا را شکست داد. نخست در این مسابقه تیم افغانستان برنده قرعه شناخته شد و نعمان شاه کاپیتان تیم کریکت افغانستان انتخاب بیتنگ نمود، و در ۴۹.۲ آور ۲۹۹ دوش را برای تیم سریلانکا هدف تعیین کردند.

برای افغانستان هارون خان موفق شد که ۸۸ دوش کسب کند، در مقابل برای سریلانکا دویندو راناتونگا ۴ ویکت گرفت. به این ترتیب خالد ثانیوال ۴۵، کامران هوتک ۴۳ و سهیل خان ۳۴ دوش برای افغانستان بدست آوردند.

تیم سریلانکا با اختلاف ۶۲ دوش در مقابل افغانستان شکست خورد و با از دست دادن تمامی بازیکنانش توانست که ۲۳۶ دوش را بدست بیاورد.

گفتنی است، که یما عرب با گرفتن ۴ ویکت تیم حریف در بخش بالینگ عملکرد بهتری داشت و بهترین بازیکن در پایان این مسابقه شناخته شد.

افزودنی است، که این مسابقات سه‌جانبه میان تیم‌های ملی کریکت زیر ۱۹ سال افغانستان، بنگله‌دیش و سریلانکا در باشگاه شارجه امارات متحده عربی جریان داشت.

این در حالی است، که پیش از‌این تیم کریکت زیر ۱۹سال کشور با اختلاف هفت ویکت تیم بنگلادش را شکست داد و قرار است، افغانستان فردا جمعه در مقابل تیم بنگلادش برای دومین بار بازی کند.

نیلوفر موسوی
‏#HamaNews_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.