خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

دیدار امباپه با رییس جمهور فرانسه و امیر قطر!

دیدار امباپه با رییس جمهور فرانسه و امیر قطر!

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی حال حاضر تیم پاری سن ژرمن امشب دیداری با ناصر الخلیفی، امیر قطر و امانوئل مکرون که رییس جمهور فرانسه است داشته است.

خبرگزاری حاما: در این روز ها حرف و حدیث ها درباره کیلیان امباپه بسیار زیاد است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون این ستاره فرانسوی رخ می دهد. کیلیان امباپه امشب یک ضیافت شام با حضور ناصر الخلیفی، امیر قطر و امانوئل مکرون در کاخ الیزه فرانسه داشته است. برخی ها معتقد بودند که مقامات فرانسوی و قطری می خواهند امباپه را متقاعد کنند تا در پی اس جی و فرانسه بماند و می خواهند یک پیشنهاد جدید به او بدهند.

اما فابریزیو رومانو ادعا کرده است که این دیدار اصلا ربطی به آینده کیلیان امباپه ندارد و امیر قطر، رییس جمهور فرانسه و ناصر الخلیفی مالک قطری پی اس جی نمی خواهند پیشنهاد جدیدی به امباپه بدهند و کار امباپه در پاری سن ژرمن دیگر به پایان رسیده است و آینده امباپه اصلا موضوع این جلسه نبوده است. امباپه در حال مذاکره با رئال مادرید است و پیشنهاد رئال مادرید در اختیار کیلیان امباپه قرار دارد و باید دید که چه زمانی رفتن امباپه به رئال مادرید نهایی می شود.

شهرام جوانشیر
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.