خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی زیر نام “ام البلاد”در مزارشریف !

برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی زیر نام “ام البلاد”در مزارشریف !

یک نمایشگاه معرفی تولیدات داخلی و صنایع دستی در مزارشریف راه اندازی شد.

خبرگزاری حاما: این نمایشگاه که به همکاری سازمان جهانی کار برای چهار روز راه اندازی شده در هشتاد غرفه تولیدات داخلی و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

برخی صنعت‌کاران نیز برگزاری این نمایشگاه را در معرفی تولیدات داخلی مهم خوانده و بر راه اندازی هرچه بیشتر چنین نمایشگاه‌ها تاکید می‌ورزند.

همین‌گونه مسئولین سازمان جهانی کار در شمال در کنار حمایت از تجارت‌های کوچک و متوسط، بر فراهم شدن هرچه بیشتر زمینه تجارت و کسب و کار به بانوان نیز تاکید میکنند.

زوانی سروتی، مسئول سازمان جهانی کار در شمال افغانستان میگوید : هدف ما فراهم کردن زمینه برای شرکت‌های کوچک و متوسط است تا فرآورده‌های خود را به نمایش بگذارند و مشتری بیابند”.

مسئولین محلی و اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری میگویند، متعهد به حمایت از تولیدات داخلی و فعالیت‌های بازرگانی در کشور اند و تلاش‌ها به منظور راه اندازی نمایشگاه‌های بیشتر داخلی و بیرونی نیز ادامه دارد.

این درحالی است که اخیراً مسئولین پارک‌های صنعتی در بلخ نیز از آغاز فعالیت بیش از دوصد فابریکه تولیدی تازه خبر داده و گفته‌اند که در تولید و عرضه ده‌ها قلم جنس مورد نیاز بازار، به خود بسنده‌گی رسیده‌اند.

محمد حفیظ فرملی
#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.