خبر دقیق، متوازن و بی‌طرف را از خبرگزاری حاما دنبال کنید

مدودف؛ غرب تصمیم به حذف فیزیکی زلنسکی گرفته است !

مدودف؛ غرب تصمیم به حذف فیزیکی زلنسکی گرفته است !

دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت، حامیان غربی کی‌یف می‌خواهند زلنسکی جمهور اوکراین را از بین ببرند.

خبرگزاری حاما: دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت، ادعای اخیر مقام‌های لهستان درباره اینکه مردی لهستانی با مسکو برای ترور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دسیسه‌چینی کرده نشانه‌ای است از اینکه حامیان غربی کی‌یف می‌خواهند این رئیس جمهور اوکراین را از بین ببرند.

همزمان با این، روز پنجشنبه مقام‌های لهستان ادعا کردند مردی را به اتهام تلاش برای ارائه اطلاعات حساسی به سرویس‌های اطلاعاتی روسیه دستگیر کردند؛ اطلاعاتی که به ادعای ورشو و کی‌یف مرتبط با دسیسه ترور زلنسکی است.

در همین حال، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه به شکلی کنایه آمیز در ارتباط با این خبر گفت که این موضوع می‌تواند نشانه‌ای حاکی از تصمیم غرب برای «حذف فیزیکی» رئیس جمهور اوکراین باشد.

با این حال، مدودف در پستی در تلگرام نوشت:«اقدام برای ترور پیرو اصلی استپان باندرا در لهستان (زلنسکی) حقیقتا موضوعی حساس است. این دلقک مواد مخدر، دلایل زیادی برای نگرانی دارد، زیرا این احتمالاً اولین نشانه از تصمیم غرب به حذف فیزیکی او است. ای دلقک نگران باش».

این در حالی است که دفتر دادستان کل لهستان اعلام کرد مردی به نام پاول کی که شهروند لهستان است به اتهام تلاش برای همکاری با یک قدرت خارجی علیه منافع ملی بازداشت شده است.

نیلوفر موسوی
‏#Hama_News_خبرگزاری‌حاما

Input your search keywords and press Enter.